El CB Blanes va aconseguir una victòria de molt mèrit davant el Pia Olot, en un partit que va començar costa amunt però que va acabar amb una gran remuntada.
L’equip olotí va sortir amb molta intensitat i encert, especialment des de la mitja distància. El Blanes va tenir dificultats per trobar ritme ofensiu i per controlar el rebot, fet que va permetre al Pia Olot marxar al primer parcial amb un avantatge de 10 punts.
Tot i això, les panteres no van perdre la cara al partit en cap moment.
A partir del segon quart, el CB Blanes va començar a imposar la seva defensa. L’equip va endurir línies, va recuperar pilotes i va córrer el contraatac, retallant progressivament la diferència.
Un parcial molt sòlid a la represa va capgirar el marcador, amb un Blanes molt més fluid en atac i ferm en defensa.
Els minuts finals van ser d’intensa igualtat, però la serenor en les decisions i l’encert en els tirs claus van permetre tancar el partit amb un 58-52 final.
Sènior B femení, 58
Escola Pia Olot, 52