El Primer equip femení va aconseguir una victòria molt treballada en un partit intens i disputat fins al final. Després de diverses derrotes en les últimes jornades, l’equip necessitava retrobar-se amb el triomf, i ho va fer amb esforç, actitud i molta determinació.
El partit va estar dominat per les nostres Sèniors en tots els quarts i des de el primer moment el CEIGrup C.B. Blanes va anar imposant el seu ritme. Les nostres jugadores, però, van mostrar una gran solidesa defensiva i molta paciència en atac, cosa que els va permetre mantenir en tot moment la distancia en el marcador. A mesura que avançaven els minuts, el cansament i la pressió del marcador es feien notar, però l’equip va saber mantenir la calma en els moments clau.
Una victòria, molt suada però absolutament merescuda, que és especialment important després d’una ratxa complicada de resultats. Aquest triomf dona confiança a l’equip i reforça el treball que s’està fent cada setmana als entrenaments. Ara toca continuar treballant amb la mateixa intensitat i esperit d’equip per afrontar els pròxims partits amb la mateixa ambició.
Per altra banda , el partit també va tenir el seu moment emotiu quant, en acabar , les jugadores van fer un comiat molt especial a la Isona. Una lesió l’allunya de la competició. Moltes gràcies Isona !!
Molt bé Noies !!