Tanquem l’etapa d’infantil amb un últim partit a casa lluitant pel primer lloc del grup. No hem pogut guanyar a un rival més físic que nosaltres. Hem sortit amb nervis i imprecisions en atac. Però ha sigut la defensa el que ha marcat el partit. De seguida ens han agafat 15-20 punts d’avantatge i ja no els hem pogut remuntar.
Ens castigaven una vegada i una altra pel mig de la zona, anotant amb força o provocant faltes. Després del descans hem sortit millor, hem tingut una bona fase de joc, més intens i provocant errades en el rival. Ens hem posat a 12 amb molts minuts per davant i bones sensacions. Però uns darrers minuts de descontrol ens han portat a l’últim quart 24 a sota i gairebé amb el partit decidit. Hem lluitat l’últim període però ja no ha pogut ser.
La temporada que ve comencem una nova etapa a cadet amb ganes de seguir creixent i gaudir del bàsquet.
Moltes gràcies Martí i Arnau per aquests dos anys d’aprenentatges, per l’esforç i la feinada que heu fet amb aquest grup!
Fins la temporada que ve! 🏀🖤💛