Girona - Instal·lacions GEIEG Pavelló Lluís Bachs
—
C.B. Blanes
GEIEG — C.B. Blanes A
Potser no era un país molt llunyà, però sí una hora força estranya. A l’hora del Telenotícies vespre, a Girona, en un pavelló fred com el passadís dels iogurts del súper, i mira que els del Blanes en sabem una mica de pavellons freds. S’enfronten el GEIEG Vedruna B i el C.B. Blanes A. Aquí hay tema.
Marcador ajustat tot el partit, poc encert a cistella, però bon moviment i control de la bola que ens permet anar sempre lleugerament per davant. Ens canvien la defensa a zona, collen molt físicament, fins al límit de prendre mal. La freda pista de ciment polit tampoc ajuda, i és que el GEIEG no encaixaria bé que els vinguin a guanyar a casa, un dissabte nit… tampoc ho farien un diumenge tot s’ha de dir.
L’àrbitre sembla que té pressa per marxar, normal, malgrat fer una actuació força encertada tot el partit, és dissabte i “la noche le confunde”, i s’estalvia de pitar algunes lluites, algun jab, i potser algun Kame Hame Ha també. Crec que ha estat aquest darrer que ha fos un llum del pavelló.
Però el Blanes, manté la pressió, i amb un marcador baixet, s’emporta la victòria. No cal fer molts punts, només cal fer-ne més que el rival, i el Blanes en fa 10 més.34-44
Va, que són quarts d’once i fins i tot el conserge vol marxar, ja no tenim ni vestuari per la dutxa (potser sí, però amagat a un recòndit passadís, perquè no el trobem si pot ser).
No passa res, ens endurem l’olor de la victòria i de la feina feta, amb orgull fins a casa. Amb les finestres obertes, això sí.

34 — 44
C.B. Blanes
GEIEG — C.B. Blanes A
Les nostres Panteres han demostrat que venen amb ganes, talent i molta connexió com equip.
1a part molt intensa on tots dos equips ho han donat tot, tot i així, les nostres jugadores han sabut imposar el ritme des del primer moment tancant el primer temps amb un clar 4-21
2a part (12-35) Les nostres Panteres han seguit amb una gran concentració i intensitat tant en defensa com en atac.
Cal destacar que *les noves incorporacions han aportat un punt extra de qualitat*
3a part (17-52) La superioritat de les nostres jugadores ha estat més que evident, s’ha mantingut una intensitat defensiva constant hi han dominat el rebot.
El partit ha acabat amb un espectacular 22-79 una victòria molt merescuda que reflecteix la feina feta als entrenaments, la bona actitud i connexió del grup.
Gràcies Panteres!!! Hem gaudit moltíssim del vostre joc!!!! Seguiu així amb aquesta energia i ganes!!!!💛🖤🏀

22 — 79
C.B. BlanesGEIEG — CEEB Tordera-CB Blanes
72 — 53
CEEB Tordera-CB BlanesGEIEG — C.E. Maristes Girona
67 — 68
C.E. Maristes GironaGEIEG — Aranguren Mutilbasket
76 — 73
Aranguren MutilbasketGEIEG — F.D. Cassanenc
51 — 58
F.D. CassanencGEIEG — C.B. Vilassar de Dalt
69 — 74
C.B. Vilassar de DaltGEIEG — Mondragon Unibertsitatea
71 — 65
Mondragon UnibertsitateaGEIEG — Ponce Valladolid
84 — 47
Ponce Valladolid