La Cellera de Ter - Pavelló Municipal d'Esports
—
C.B. BlanesU.E. La Cellera – Amer – Les Planes — C.B. Blanes B
—
C.B. BlanesU.E. La Cellera – Amer – Les Planes — C.B. Blanes C
—
C.B. BlanesU.E. La Cellera – Amer – Les Planes — C.B. Blanes C
—
C.B. BlanesU.E. La Cellera – Amer – Les Planes — C.B. Blanes B
—
C.B. BlanesU.E. La Cellera – Amer – Les Planes — C.B. Blanes B
—
C.B. Blanes
U.E. La Cellera – Amer – Les Planes — C.B. Blanes B
Aquest cap de setmana, el mini B femení es va desplaçar fins a Amer per disputar un nou partit de lliga. El matx va acabar amb victòria clara per a les locals (67–17), en un duel on les jugadores blanenques van lluitar de principi a fi malgrat la diferència al marcador.
L’Amer va mostrar un nivell molt alt d’encert i intensitat, dominant totes les vuit parts del partit. Des de l’inici, les locals van imposar un ritme molt alt, amb transicions ràpides i una defensa molt agressiva que va dificultar la circulació de pilota del Blanes. Tot i això, les panteres no van abaixar els braços en cap moment i van continuar buscant bones opcions d’atac.
El Blanes va patir especialment en el contraatac de les rivals, però va deixar moments de bona actitud i treball en equip, en alguns períodes es van veure algunes bones recuperacions i cistelles col·lectives. Malgrat el resultat, l’equip va seguir intentant-ho, mostrant esperit de superació i ganes d’aprendre, dues qualitats essencials en aquesta etapa formativa.
Cal destacar que les joves panteres no es van rendir en cap moment i que tampoc ho va fer la seva afició, la qual va animar des de principi a fi amb molta energia.
Ara toca seguir treballant als entrenaments per continuar creixent com a equip i preparar el següent partit amb la mateixa il·lusió i energia de sempre.
Molts ànims a totes!
Força Blanes!!
Força panteres!! 🏀💛🖤💪🏻
67 — 17
C.B. Blanes
U.E. La Cellera – Amer – Les Planes — C.B. Blanes B
Molt bon partit avui de les nostres jugadores al pavelló de La Cellera. Res a veure amb el partit d’anada que ens van fer un repàs.
Avui les panteres han sortit des del primer minut molt ben posicionades en el partit, lluitant cada jugada i posant-hi moltes ganes.
Això les ha fet estar al davant en el marcador en els dos primers quarts i una bona estona del tercer quart amb un avantatge de fins a 9 punts. Però aquí ens ha començat a pesar les faltes personals i posar-nos en bonus, cosa que a aprofitat el equip local per escurçar el marcador i fins i tot arribar al final del tercer quart amb una lleugera avantage.
En l’últim quart , hem tornat entrar en bonus molt ràpid i hem anat aguantant el marcador molt igualat , però el fet que ens expulsessin 4 jugadores per 5 faltes i acabar el partit només amb 5 jugadores ens ha minvat lluitar per la victòria.
Millorem pas a pas!!!
Força Panteres! ❤️🖤💛🏀

59 — 52
C.B. Blanes
U.E. La Cellera – Amer – Les Planes — C.B. Blanes
Mal inici de les nostres panteres amb un parcial en contra de 18-3 que ens fa anar a remolc tot el partit.
Un segon i tercer quarts igualats fa que els dos equips arribin a l’últim quart amb possibilitats de guanyar el partit.
Però un altre últim quart per oblidar on es perden moltes pilotes i el poc encert de cara a cistella fa que el rival aconsegueixi guanyar el quart 29-11.
Aprenent dia a dia, partit a partit!
Força Panteres!!!💪🏽💪🏽🏀
75 — 52
C.B. Blanes
U.E. La Cellera – Amer – Les Planes — C.B. Blanes B
En l’últim partit d’aquesta primera fase ens desplacem a Amer. Anem amb 7 jugadors disponibles. El partit no comença bé, som lents, perdem pilotes i no som forts en defensa. L’equip local ho aprofita i va obrint forat al marcador. No ens surt res, tampoc ens entren els tirs lliures (0 de 6). El marcador ho diu tot 23-0. El segon quart segueix pel mateix camí però aconseguim fer les primeres cistelles després de molts intents, 46-7.
A la segona part del partit som més agressius però ens carreguem de faltes. L’equip de la Cellera-Amer són força efectius en els tirs lliures, 66-17.
L’últim quart sense història el competim millor però les faltes ens condicionen la defensa, 80-24.
Fem un dels pitjors partits de la temporada i acabem decebuts perquè som conscients de què podem fer-ho millor. Per un partit no podem perdre l’horitzó de tota la bona feina feta fins ara. Ganes d’afrontar aquesta segona fase i seguir millorant.
Força Panteres!!!💛🖤🏀
80 — 24
C.B. Blanes