Club Bàsquet Blanes

Comunicat de la Junta a les famílies

Voldríem començar aquest escrit expressant el desig que tothom es trobi bé de salut i que si més no, les persones vinculades a l’entitat, ja siguin jugadors/es, entrenadors/es o familiars que s’hagin pogut veure afectats pel COVID19, es recuperin el més aviat possible.

Des del Club Bàsquet Blanes, estem a l’espera de rebre bones notícies referents a l’evolució de la pandèmia i de les conseqüències que ens pugui deixar.

Degut a la decisió de la Federació Catalana de Bàsquetbol de suspendre la competició i el tancament de la Ciutat Esportiva per part de l’Ajuntament de Blanes, així com el Decret d’Alarma promulgat pel Govern espanyol, el club es va veure obligat a suspendre, de manera precipitada, totes les activitats.

La suspensió d’entrenaments i partits no ha estat la única afectació per al club en aquests moments d’emergència sanitària. També ha estat necessari cancel·lar la celebració del Torneig de Setmana Santa i encara no sabem com afectarà a la resta d’activitats com la venda de roses per Sant Jordi o la trobada de PDP de finals de maig. La incertesa de com evolucionarà la situació ens obliga a adaptar-nos a mesura que coneixem noves informacions.

L’activitat física està aturada però els nostres entrenadors i entrenadores han rebut la consigna de mantenir el contacte amb els equips i proposar activitats de grup o individuals per a no perdre el ritme. Nosaltres mateixos, la Junta Directiva, hem buscat formes per estar connectats i poder prendre les decisions més adequades en funció de com evolucionen els esdeveniments.

Aquesta és la situació actual i procurarem mantenir-vos informats de qualsevol canvi que es pugui produir en un futur proper.

No voldríem deixar passar l’ocasió d’adreçar als jugadors/es del club unes paraules per animar-los a valorar l’experiència que estem vivint que, malgrat ser complicada pot ser positiva. De les situacions més difícils de la vida se’n surt reforçat.

Ànim i endavant!!

Junta Directiva Club Bàsquet Blanes