Últim partit de la temporada del Mini B amb derrota per només 1 punt davant del St. Narcís. El partit va començar amb molta igualtat, els dos equips generaven atacs clars però sense anotar, la primera cistella del partit va arribar quan el cronòmetre ja havia consumit els primers 3 minuts. El primer període va acabar amb empat a 2. El Blanes va ser el clar dominador del segon i tercer períodes gràcies a l’anotació en jugades de contraatac i bones combinacions sota cistella. Els visitants van aconseguir capturar molts rebots ofensius però no materialitzaven les segones oportunitats i el Blanes atacava amb mes facilitat. La primera cistella del St. Narcís en el segon període va arribar passats 3 minuts i només va poder sumar 3 punts (13-5). L ’inici del tercer període el Blanes va anotar un parcial de 7-0, i va ser al final d’aquest on el rival va començar a frenar el bon joc blanenc (20-10). El quart període els Panteres van afluixar una mica en defensa i van reduir molt l’efectivitat dels seus atacs, permeten al St. Narcís retallar distàncies amb un bon parcial inicial de 0-6. Era necessari arribar al descans mantenint certa distància coneixedors de les habilitats del rival (24-17).
S’iniciava el cinquè període i el St. Narcís era el dominador del joc. Les presses dels locals per intentar capgirar la situació va començar a generar precipitacions en els atacs i poca efectivitat, només van ser capaços d’anotar 2 punts. El rival retallava punts per empatar al marcador (26-26). En el sisè període el Blanes es va retrobar, va ser capaç d’anul·lar al rival i anotar un total de 13 punts en front als 2 del St. Narcís que encara no havia dit l’ última paraula (39-28). Els dos últims períodes el Blanes va concedir molts rebots defensius al seu rival que va aprofitar fins i tot amb clares ocasions per a llançaments de 3 punts. El setè període acabava amb només 3 punts anotats dels blanencs (42-36). S’arribava a l’últim període de la temporada amb un lleuger avantatge, però de nou el domini del rival sobre el rebot ofensiu va ser clau perquè el St. Narcís capgirés el marcador a pocs instants del final. En l’última jugada del partit una falta en acció de llançament va donar 2 tirs lliures al Blanes i la possibilitat d’empatar, però finalment només 1 punt més va pujar al marcador. Derrota per acabar la temporada, llàstima!
Ha estat la primera temporada d’aquests jugadors i el seu aprenentatge i evolució son més que evidents, però això tot just comença. Com ens hem divertit… Mini, sou molt grans!!!
Força Panteres!
Força Blanes!