Diumenge de bàsquet a Balaguer

El passat diumenge, 8 de març, l’equip del C.E. El Vilar – C.B. Blanes va participar al Campionat de Catalunya de Bàsquet ACELL, que es va disputar a la ciutat lleidatana de Balaguer.
L’equip, que només va viatjar amb cinc jugadors/es disponibles, va estar enquadrat dins del grup 5 i va disputar tres partits en format lligueta.

Pel matí va debutar davant l’ACIDH Lluïsos C amb una ajustada victòria per 16-18. El següent partit el va enfrontar als Llamps A i la victòria també va caure a favor del C.E. El Vilar – C.B. Blanes per 18-21.

Per la tarda es jugaven el primer lloc amb l’ Únics Blanc de la Cerdanya, que també havia guanyat els seus dos partits. Després de cedir força distància a la primera part, a la segona es van acostar al marcador però no van aconseguir donar-li la volta. Al final 18-23 i una meritòria segona posició al grup 5 del Campionat de Catalunya de Bàsquet ACELL.

Moltes felicitats a tot l’equip!!!

PARTITS:
ACIDH LLUÏSOS C, 16 – C.E. EL VILAR C.B. BLANES, 18
LLAMPS A, 18 – C.E. EL VILAR C.B. BLANES, 21
Únics Blanc de la Cerdanya, 23 – C.E. EL VILAR C.B. BLANES, 18
0 0 vots
Valoració
Subscriu-te
Notificar-me de
guest
0 Comentaris
Antics
Nous Més Votats
Inline Feedbacks
View all comments
0
Ens encanten els teus pensaments, Comenta.x